onsdag 31 januari 2018

7 dygn

Fidelie lämnar lådan lite mer och ligger antingen precis utanför den eller precis utanför dörren in i valprummet. Tror hon tycker det blir varmt. 
Har gett lilla rosa tillägg idag och jag kan säga att hon gillar INTE det.
Vilda protester så det är gott gry i henne. Hon är en vad jag kallar en liten smackare.
Har fel teknik när hon ska suga sig fast, Men med lite hjälp får hon till det.
"Problemet " är att när hon ligger där och smackar vid bästa tutten och inte får grepp
kommer någon av de andra syskonen och snor den. Envis som hon är så
är det bara den som gäller och ingen annan.
Eftersom jag dragit mig på baciller och Gunilla av förklarliga skäl håller sig undan
dröjer det ev till helgen innan ni som väntar får svar.
Hoppas på er förståelse.

Imorgon kommer jag avslöja deras stamtavlenamn 

och det blir veckobilder.

Är det något jag kan lova så är de alldeles underbara hela högen.




Filmade de när de fick vara ute på golvet när lådan städades.
Så aktiva redan,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar