söndag 11 mars 2018

Ute

Igår hade vi ett fantastiks vårväder i skåne och faktiskt lite snö.
En perfekt dag för små valpar att få komma ut och bekanta sig med världen utanför.
Läskigt ??
Nä inte speciellt

Hm vad kan detta vara?
Jag hänger med!

Duktig tjej vet vad man ska göra var någonstans.

Nyfikna små!

spännande lite fläck


ska jag våga gå upp?

Jajamensan gick ju bra.


Tora har hittat ett löv

Jag kan apportera 

vad har du där??

Jag vill också ha!!

Tora snäll och delar med sig.

kan stå fint om jag vill!



Ett nöjt gäng som kom in sedan.
Idag tyckte jag det kunde vara dags för dem att träffa
sina "kusiner" eller vad det nu blir.
Massor med valpar överallt!

Mormor tog sitt ansvar för mellanmål åt alla.

tåbitaren in action

Kameran "dog" och tänkte gör inget jag filmar.
Av någon idiotisk anledning så har de blivit i slowmotion,
är väl jag som satte fel inställning....såklart.

efter ett tag började de somna en efter en.
Ted gillar Penny och la sig hos henne,
När de fick komma tillbaka in på sina respektive rum kunde
inte begripa varför Ragnar i andra kullen var så olycklig.
Skrek och pep som aldrig förr.
Gick ut för att trösta stackaren för att upptäcka att det var
ju Harry som hamnat fel. Han ville inte alls vara där
längtade ju efter sina syskon. 
Opps säger jag med skämskudde för ansiktet.
När han väl fick komma hem till de sina då var han nöjd igen.
Ragnar som också hamnat fel han sov som en stock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar