söndag 18 mars 2018

händelserik helg

Igår kom farmor Annica äntligen för att hälsa på sina barnbarn!

Lyckliga små att få träffa farmor!

Farmor kom inte ensam utan hon hade goa Sandra med sig 
och de hade värsta fotosessionen med de små.
Proffs in action! 
Tack snälla!!
Så kul att träffas igen!
Medan det fotades lekte husse med de små.

Sen blir man så trött så trött!


 Idag har jag och Gunilla packat goodiebags.
Gunilla är en organisatör och jag vimsar runt.



Inte bara Gunilla var här idag !
Utan Gunillas underbara dotter Josefin.
Josefin är en så duktig fotograf och 
när vi packade lånade hon min kamera
och fotade valpar.

 Hej!
 Fundersamma Ted!



 Är så tydligt könsprägling på de små.
Ted`s kvinnliga motsvarighet Pepsi/Tora.
Ser ni så fin det äter numera. Lugnt och sakta ingen brådska.
Precis som mamma Fidelie när hon äter. 
De är inga storätare. Delar på 4 dl /måltid.
Lägger jag upp mer så blir det rester till Fidelie ,något hon
iof tacksamt tar emot.

Harry

Pepsi



Ted

Dragkamp.
Imorse mötte Pepsi/Tora och Zira/Ulla mig
i allrummet. De hade knäckt nöten klättra uppför de två trappstegen.
Kl 6 imorse gjordes det om i valprummet och en liten grind sattes upp.
Matte lite söndagstrött och lägger mig igen för att ta en liten sovmorgon.
Nästa gång jag går upp möter de mig igen och har knäckt nästa nöt ,klättra över grinden. Så en ny möblering och högre grind. Kreativa små!

Vi är farliga.


Mia/Vera är mycket intresserad av fotografering.


söt som socker.

Sötare än socker.

En hel sockerskål.
De är så otroligt vackra allihopa med ljuvliga huvuden och uttryck.
Kul när vi tittade och klämde på dem tillsammans med farmor för
hon ser ju pappas drag i vissa och jag ser Fidelies.




Bus!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar